Tipy pro migraci poštovní schránky do O365 cloud
Převedení schránky z jednoho prostředí do druhého vyžaduje, u většiny poštovních klientů manuální zásah do jejich konfigurace spočívající v aktualizaci adresy poštovního serveru, ke kterému se klient přihlašuje. Níže je popsán postup, kterým je možné této změny docílit, dle typu poštovního klienta.
Změna nastavení klienta Mozilla Thunderbird
- Spusťte aplikaci Mozilla Thunderbird.
- V hlavním menu přejděte do nastavení Předvolby › Nastavení účtu.
- V nabídce přejděte do sekce Nastavení serveru.
- Změňte pole Adresa serveru na hodnotu
outlook.office365.com
- V nabídce přejděte do sekce Server odchozí pošty.
- V seznamu vyberte server odchozí pošty odpovídající univerzitnímu poštovnímu serveru (zpravidla bude nastaven pouze jeden) a klikněte na tlačítko Upravit.
- Změňte pole Adresa serveru na hodnotu
outlook.office365.com
a potvrďte. - Potvrďte Nastavení účtu.
- Ověřte funkčnost odesláním nové testovací zprávy na vlastní e-mailovou adresu a zkontrolujte, že je úspěšně přijata v Doručené poště.